توقیف دو دستگاه تراکتور غیر مجاز در اراضی ملی آباده

با تلاش نیرو‌های منابع طبیعی شهرستان آباده دو دستگاه تراکتور غیر مجاز در اراضی ملی منطقه کلوان این شهرستان توقیف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اکبر رحیمی حقیقی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آباده، گفت: پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر تخریب غیر مجاز اراضی ملی در پلاک کلوان آباده بلافاصله نیرو‌های منابع طبیعی به محل اعزام و پس از هماهنگی‌های لازم با دادستان و فرماندهی انتظامی از ادامه فعالیت متخلفان جلوگیری شد.

او، بیان کرد: متخلفان در تاریکی شب و با استفاده از چند دستگاه تراکتور در حال شخم غیر مجاز  اراضی ملی بودند که با کمین شبانه نیرو‌های منابع طبیعی به دام افتادند.

رحیمی حقیقی، تصریح کرد: پس از تنظیم پرونده تخلف و انتقال تراکتور‌ها به پاسگاه خسروشیرین متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آباده با اشاره به اجرای عملیات‌های گشت و مراقبت مستمر و شبانه روزی در حوزه استحفاظی آباده، ادامه داد: با هر نوع تخلفی درعرصه‌های منابع طبیعی اعم از تخریب و تصرف و یا کاشت غیرمجاز در عرصه‌های ملی برخورد جدی می شود.

او،با قدردانی از حمایت‌ها و تعاملات خوب دستگاه قضایی خواستار ادامه همکاری‌های بیش از پیش عوامل این مجموعه با نیرو‌های منابع طبیعی شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار