رئیس جمعیت هلال احمر:

جمعیت هلال احمر پل رابطی بین آسیب‌دیدگان و خیران است

همتی گفت: جمعیت هلال احمر پل رابطی بین آسیب‌دیدگان و خیران است و کار در این جمعیت به صورت داوطلبانه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر صبح امروز (دوشنبه ۱۹ آبان ماه) در آئین رونمایی از طرح یاس که با همکاری جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) در ساختمان صلح برگزار شد، اظهار کرد: بضاعت خیلی خوبی در کمیته امداد امام خمینی(ره) وجود دارد که در صورت حمایت متقابل جمعیت هلال‌ احمر و کمیته امداد، می‌توانیم خدمات خوبی به مردم خصوصا مستضعفان ارائه دهیم و فلسفه وجود جمعیت هلال‌ احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت به مردم با استفاده از ظرفیت خیران و انسان‌دوستان است.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: جمعیت هلال احمر پل رابطی بین آسیب‌ دیدگان و خیران است، کار در جمعیت هلال‌ احمر به صورت داوطلبانه است و براساس اساسنامه مصوب مجلس شورای اسلامی، کارهای داوطلبانه و داوطلبان، نوع‌دوستانه و انسان‌دوستانه است.

همتی بیان کرد: جنس کار جمعیت هلال‌ احمر و آن‌هایی که با ما فعالیت دارند با جنس کار در سازمان ما و ادارات دولتی متفاوت است.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه طرح یاس، یکی از طرح‌هایی است که توسط سازمان جوانان هلال احمر اجرا شده است، گفت: سازمان جوانان بیش از یک میلیون نفر عضو دارد که تمامی آن‌ها جوانان پر انرژی هستند و همین انرژی آن‌ها محور اصلی کار است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار