تشکل‌های دانش آموزی برای تبیین گام دوم انقلاب همت کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت:تشکل‌های دانش آموزی باید ارتباط تنگاتنگی با خانواده‌های دانش آموزان داشته باشند و در راستای تبیین گام دوم انقلاب و مقابله با جریان تحریف تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در دیدار آنلاین با مسئولان و تعدادی از اعضای تشکل‌های دانش آموزی استان با تاکید بر تقویت این تشکل‌ها  گفت: محتوا سازی برای تربیت اجتماعی و ایجاد روحیه امید در نوجوانان، رسالت اصلی تشکل‌های دانش آموزی است.

او با بیان اینکه امید رهبر معظم انقلاب هم به جوانان با دانش و بینش بالاست  افزود: تشکل‌های دانش آموزی باید نوجوانان با نشاط را در مسیر آرمان‌های انقلاب هدایت کنند تا این سرمایه‌های اجتماعی نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نقش آفرین و موثر باشند.

او  با بیان اینکه بسیج دانش آموزی بهترین بستر تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی است گفت: مسئولان تشکل‌های دانش آموزی و معاونان تربیتی و پرورشی باید براساس اصول و مبانی کشور از بین نوجوانان برای آینده کشور کادر سازی کنند، چرا که آینده نظام اسلامی در دستان دانش آموزان متعهد و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از مسئولان تربیتی و تشکل‌های دانش آموزی خواست برای نیل به اهداف مشترک وحدت داشته باشند تا فرامین رهبر انقلاب در تمامی حوزه‌ها جامه عمل بپوشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم گفت: دانش آموزان فرهنگ سازان و امید‌های آینده کشور هستندکه می‌توانند با پرورش خودباوری، بردباری، تقویت حس کنجکاوی، ایجاد روحیه کار جمعی، بلند همتی و بلندنظری و همچنین مسئولیت پذیری محتوای تولید شده را عملیاتی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.