کاهش ۱۷.۶ درصدی تردد در جاده‌های کردستان در پی اعمال محدودیت‌ها

رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان از کاهش ۱۷.۶ درصدی تردد در جاده‌های استان کردستان در پی اعمال محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،دانش زندی رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: طبق پایش دوربین‌های نظارتی این اداره کل در ۵۸ محور اصلی و فرعی استان در تاریخ ۱۲ تا ۱۶ آبان سال جاری ۳۶۱ هزار و ۳۹۶ مورد تردد به ثبت رسید.

او با بیان اینکه این آمار در مقایسه با پنج روز آخر هفته ماقبل (پنج تا ۹ آبان) از ۷۷ هزار و ۳۶۳ مورد تردد معادل ۱۷.۶ درصد کاهش برخوردار است، بیان کرد: در هر ساعت، پنج روز (۱۲ تا ۱۶ آبان) به صورت متوسط حدود ۱۴۷ مورد تردد در جاده‌های استان ثبت شد.

زندی گفت: در این مدت محور‌های سنندج - کامیاران و سنندج - دهگلان پر ترددترین محور‌های استان بودند و ۱۵ درصد دستگاه‌های مشاهده شده با آمار ۱۹۶ هزار و ۷۴۳ مورد مربوط به خودرو‌های سنگین و باری بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: سازمان حمل و نقل جاده‌ای استان دارای سامانه‌های حمل و نقل هوشمند شامل شماره گویا ۱۴۱، تارنمای www.۱۴۱.ir، شماره پیامکلی ۱۰۰۰۱۴۱ سامانه اعلام مسافت شهر‌ها و محدویت‌های ترافیکی و هواشناسی جاده‌ای است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.