دبیر فدراسیون والیبال:

۲ گزینه سرمربیگری تیم ملی نوجوانان مشخص شده است/ "آلکنو" با ارائه اسامی می‌خواست میزان اشراف خود به والیبال ایران را نشان دهد

میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان توضیحاتی را بیان کرد.

میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان اظهار کرد: در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان، در هیئت رئیسه تصمیم گیری خواهد شد، اما در حال حاضر به دلیل اوج گیری شیوع بیماری کرونا فقط جلسات مهم را در فدراسیون برگزار می‌کنیم و با توجه به این که تیم ملی نوجوانان تا پایان سال رویدادی را پیش رو ندارد؛ تصمیم گرفته‌ایم تا در آینده نه چندان دور سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان را هم انتخاب کنیم.

او افزود: ۲ گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال نوجوانان مشخص شده‌اند و فقط باید جلسه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال برگزار شود تا سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان از بین ۲ گزینه بررسی و انتخاب شود.

دبیر فدراسیون والیبال در خصوص ارسال لیست بازیکنان از سوی "آلکنو" گزینه اصلی هدایت تیم ملی والیبال کشورمان عنوان کرد: "آلکنو " زمانی که برای ما برنامه‌اش را ارسال کرد، در آن یک سری آنالیز‌ها و بررسی‌هایی وجود داشت که نشان می‌داد "آلکنو" والیبال ایران را به خوبی زیر نظر دارد. "آلکنو" از هر نظر، تیم ملی والیبال ایران را زیر نظر دارد. حتی عوامل شکست‌های تیم ملی در بازی‌های سال گذشته را نیز عنوان کرده است.

او افزود: در دنیای والیبال اطلاعات گرفتن از تیم ملی مانند ایران که در تورنمت‌های مختلف حضور داشته است کار سختی نیست و "آلکنو" هم با استفاده از راه‌های ارتباطی خود اطلاعات را جمع آوری و بررسی کرده است.

او تصریح کرد: در آنالیزی هم که به همراه برنامه خود ارسال کرده بود اسامی تعدادی از بازیکنان هم وجود داشت و شکل بازی آن‌ها را نیز بررسی کرده بود؛ اما این که بگوییم اسامی گفته شده، لیست "آلکنو" برای تیم ملی است، منطقی نیست و اصلا نمی‌توان گفت این اسامی بازیکنان تیم ملی خواهد بود.

او ادامه داد: شاید تعدادی از این اسامی را که مطرح کرده است به اردوی تیم ملی دعوت بشوند، اما این که بگوییم این بازیکنان لیست نهایی "آلکنو" برای بازی المپیک است، درست نیست. چرا که نه لیگ والیبال ما را دیده است و نه از شرایط دیگر بازیکنان خبر دارد؛ پس قطعا باید بعد از انتخاب نهایی وی به عنوان سرمربی تیم ملی و پس از حضورش در ایران، در خصوص لیست نهایی بازیکنان تیم ملی صحبت کرد.

تقوی خاطرنشان کرد: نام بردن از بازیکنان از سوی "آلکنو" صرفا برای این بود که به ما بگوید که اطلاعات خوبی از والیبال ایران دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار