دادستان پنسیلوانیا: دعوی حقوقی ترامپ درباره تقلب انتخاباتی کذب است

دادستان ایالتی پنسیلوانیا در واکنش به طرح شکایت ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد دعوی حقوقی دونالد ترامپ درباره تقلب در انتخابات کذب است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوز مکس، دادستان ایالت پنسیلوانیا دعوی حقوقی رئیس جمهور فعلی آمریکا در خصوص تقلب در آرا شمارش شده این ایالت را نپذیرفت.

جاش شاپیرو در مصاحبه‌ای ضمن رد دعوی حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ گفت: اطمینان دارم که دعوی حقوقی آن‌ها بر روند شمارش آرا در ایالت پنسیلوانیا تاثیری نخواهد داشت. دادستانی پنسیلوانیا گفت دعوی حقوقی رئیس جمهور کذب است و آن را در چارچوب الگوی رفتاری ترامپ دانست.

دادستان کل پنسیلوانیا تاکید کرد در ابتدا او (ترامپ) ادعایی را عنوان و توئیتی توهین آمیز منتشر می‌کند، حامیان او به آن دامن می‌زنند. درمواردی یک پرونده حقوقی برای چنین دعوی تشکیل می‌شود، اما هر بار رد می‌شود. زیرا رئیس جمهور هیچ مدرکی در اثبات این دروغ‌ها درباره تقلب در پنسیلوانیا ارائه نکرده است.

با حساس شدن رقابت بر سر ۲۰ رای الکترال این ایالت، دادگاه عالی پنسیلوانیا حکمی را که اجازه داده بود کمپین ترامپ نظارت خود بر روند شمارش آرا را افزایش دهد، باطل کرد. در روز‌های ابتدایی شمارش آرا انتخاباتی، ترامپ در ایالت پنسیلوانیا پیش بود، اما به تدریج این اختلاف کمتر شد و در حال حاضر بایدن در پنسیلوانیا پیشتاز است.

رئیس جمهور فعلی آمریکا می‌کوشد تا با دامن زدن به شائبه تقلب در انتخابات، توجیهی برای شکست احتمالی خود در انتخابات بیابد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار