کمبود زمین مهمترین چالش اجرای طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: کمبود زمین مهمترین چالش اجرای طرح اقدام ملی مسکن در این استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم علیرضایی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، ۱۶ هزار و ۵۱۹ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد شش هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط هستند.

او افزود: تاکنون از تعداد افراد واجد شرایط یک هزار و ۷۴ نفر آورده خود را واریز کرده‌اند که معادل ۴۴ میلیارد تومان است.


بیشتر بخوانید


علیرضایی اضافه کرد: همچنین ۹۷۹ نفر از افراد واجد شرایط برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

او با بیان اینکه روز ۱۵ آبان آخرین مهلت واریز سهم‌آورده متقاضیان واجد شرایط مرحله نخست است، اظهار داشت: متقاضیانی که در آبان ماه ۹۸ در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند و تایید نهایی گرفته‌اند و برای آن‌ها نزد بانک عامل افتتاح حساب شده است تا آخر وقت پانزدهم آبانماه فرصت دارند تا سهم آورده خود را تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال واریز کنند.

علیرضایی گفت: متقاضیانی که در مهلت تعیین شده موفق به واریز نشوند از سامانه طرح اقدام ملی مسکن حذف می‌شوند.

او، میزان وام اعطایی به متقاضیان توسط بانک مسکن را ۷۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: قیمت تمام شده واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن ۲ میلیارد و ۵۰۰ تا سه میلیارد ریال خواهد بود و سهم آورده بر اساس پیشرفت فیزیکی واحد‌ها در چند مرحله دریافت خواهد شد.

علیرضایی، کمبود زمین را مهمترین چالش اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: این چالش در شهر‌های کیان، بلداجی و لردگان بیش از سایر مناطق استان است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار