افتتاح خانه هلال مطبوعات و رسانه در گیلان

خانه هلال مطبوعات و رسانه در محل خانه مطبوعات استان گیلان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سیاوش غلامی، مدیرعامل هلال احمر استان گیلان با اشاره به افتتاح خانه هلال مطبوعات و رسانه در این استان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه از جنس امدادگران هلال احمر هستند، زیرا در حوادث و اتفاقات جان خود را به خطر می اندازند تا آگاهی را به جامعه هدیه کنند.

او اعتماد مردمی را سرمایه هلال احمر دانست و افزود: این جمعیت متعلق به آحاد مردم است و امدادگران صرف نظر از هرگونه نگرش و براساس آموزه های دینی، کمک رسانی را سرلوحه خود قرار داده اند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به نقش خانه های هلال اظهار داشت: خانه‌های هلال با هدف توانمندسازی جامعه و مکانی برای گسترش آموزش‌های امدادی و نفوذ میان مردم و نیز پاسخگویی در زمان حوادث و بلایا راه‌اندازی شده‌اند.

غلامی تصریح کرد: همچنین توانمندسازی اعضاء در محلات شهری و روستایی در حوزه‌های دانش، نگرش و مهارت از سیاست‌های جمعیت هلال‌احمر در قالب طرح تشکیل و راه‌اندازی خانه‌های هلال است.

خانه هلال مطبوعات و رسانه با هدف تعامل بیشتر اصحاب رسانه با جمعیت هلال احمر گیلان روز گذشته در محل خانه مطبوعات گیلان افتتاح شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.