به همت سپاه انجام شد؛

تشکیل «قرارگاه ۱۷ ربیع» برای کنترل قیمت‌ها

فرمانده کل سپاه گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری درباره کنترل قیمت‌ها و کمک بسیج در این راستا، قرارگاه «هفدهم ربیع» با حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی تشکیل شد.

تشکیل «قرارگاه ۱۷ ربیع» برای کنترل قیمت‌ها‌به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه نشست هماهنگی و هم‌افزایی ظرفیت‌های سپاه و بسیج و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی برای کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گران‌فروشی‌ها و لبیک به منویات مقام معظم رهبری، که شب گذشته برگزار شد، اظهار کرد: این قرارگاه با حضور وزرای جهاد کشاورزی، صمت، دادگستری و دادستان کل کشور و همه دستگاه‌های نظارتی و امنیتی که در این مسأله درگیر هستند، تشکیل شد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: در این جلسه نحوه و سازوکار مشارکت همه نهاد‌ها برای کنترل زودهنگام و مؤثر قیمت‌هایی که بی‌رویه بالا رفته است را مورد بررسی قرار دادیم، تا اقدامات لازم آغاز شود.

وی تصریح کرد: مباحث بسیار خوبی در این جلسه رد و بدل و تصمیماتی از جمله تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی مورد نیاز در وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی هم گرفته شد.

فرمانده کل سپاه افزود: به فضل الهی و یاری امام زمان (عج) از همین فردا، تمامی تصمیمات عملیاتی می‌شود. در این جلسه مقرر شد بین وزارت صمت و وزارت جهادکشاورزی و بسیج تعامل و هماهنگی نزدیکی برقرار شود؛ در واقع بسیج نقش خودش را در نظارت و بازرسی و در خصوص عرضه مستقیم کالا به مردم تعریف و بر عهده خواهد گرفت.

سرلشکر سلامی گفت: سپاه ظرفیت‌های متنوعی در اختیار دارد که در این موضوع برای کمک به این دو وزارتخانه، این ظرفیت‌ها را بسیج خواهد کرد تا کار به خوبی پیش برود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: سپاه ، کنترل قیمت ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
وقتي مي‌بينن كه دولت توانايي كنترل قيمتها رو نداره ، منحلش كنن ، كلي هم تو هزينه‌هاي كشور كه بابت حقوق‌هاي نجومي به اينها پرداخت ميشه صرفه جويي ميشه.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۷:۳۸ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
دولت که اراده نداره ای کاش زودتر به سپاه یا اطلاعات واگذار می شد خداکمکشون کنه انشاال....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
کافیست سپاه کسانی که به عمد وتعمدی گرانی تورم کمبود و بحران اقتصادی ایجاد میکنند و معیشت مردم را گرو منافع خودشان گرفته ان شناسایی و دستگیر کند همه چیز درست میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
اگر سپاه بتواند کاری کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
درود بر شرفون سردار شجاع سپاه ایران
آخرین اخبار