علیپور: معاوضه بازیکن تراکتور با ابراهیمی منتفی است

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علیپور مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره نگرانی هواداران  از نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: نگاه به مقوله نقل و انتقالات باید به صورت یک بسته باشد که به شاخص‌های آن باید توجه ویژه‌ای شود. باشگاه تراکتور به کادر فنی تیم خود اطمینان کرده است.  

علیپور بیان کرد: ما علاقمند بودیم که ابراهیمی را  جذب کنیم و مذاکراتی در این زمینه انجام شد. باشگاه گل گهر سیرجان در همان ابتدای مذاکرات خواستار  معاوضه ابراهیمی با  یکی از بازیکنان ما شد و اگر این اتفاق رخ می‌داد در آن صورت ما باید بر سر مسائل مالی با ابراهیمی وارد مذاکره می‌شدیم. ما شرایطی را اعلام کردیم که در قبال بازیکنی که به باشگاه گل گهر می‌دهیم ابراهیمی را در اختیار بگیریم و بعد از ۳ روز تصمیم باشگاه گل گهر تغییر کرد.

علیپور: معاوضه بازیکن تراکتور با ابراهیمی منتفی شد/ مهاجم جدید باید مشکل گلزنی را حل کند

بحث مالی در منتفی شدن حضور ابراهیمی در تراکتور دخیل نبود  

او افزود: من با انتقال ۳ بازیکن تیم خود به باشگاه گل گهر مخالف بودم، چون ما قصد داشتیم تیم خود را ترمیم و تقویت کنیم. ابراهیمی بازیکن خوبی است و اکنون هم  علاقمند به جذب او هستیم. گفته اند بحث مالی باعث توقف مذاکرات با  ابراهیمی شده است.

او ادامه داد: منصوریان سرمربی تیم تراکتور مورد اعتماد مدیریت باشگاه است و او مسئولیت اعلام نیاز‌های تیم را برعهده دارد و مدیریت باشگاه براساس درخواست سرمربی برای جذب بازیکن اقدام می‌کند.

بخش عمده ای از تقاضای منصوریان را اجابت کرده ایم 

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: منصوریان لیستی را به من داد. او  اولویت‌های خود را در ۵ - ۶ پست مدنظر اعلام کرد و ما براساس درخواست سرمربی تیم، مذاکرات خود  را شروع کردیم.

علیپور درباره وضعیت جذب پیمان بابایی بیان کرد: به هر حال باشگاه تراکتور و بابایی  شرایط خود را بیان کردند، اما بابایی عکس العملی نشان نداد.

مهاجم جدید باید مشکل گلزنی تراکتور را حل کند 

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره جذب مهاجم جدید اظهار کرد: ما همانند هواداران تراکتور پیگیر جذب مهاجم خوب هستیم، اما نگاه من متفاوت از سایر افراد است، چون پتانسیل تیم خود را مشاهده می‌کنم. ما بهتر است مهاجم خوب  یعنی گلزن داشته باشیم و به دنبال مهاجمی که  اسم و رسم دار باشد و ۴ حرکت خوب انجام بدهد و ما را هیجان زده کند، نیستیم. مهاجمی باید داشته باشیم که چارچوب دروازه را بشناسد و نیاز تیم و هواداران به گلزنی را حل کند. در فوتبال ایران مهاجم درجه یک نداریم.  

او ادامه داد: برخی از دوستان بازیکنان دو رگه‌ای به باشگاه تراکتور  معرفی می‌کنند که امکان دسترسی به آن‌ها وجود ندارد و یا دو رگه‌ای است که نمی‌تواند در لیگ ایران بازی کند. من به هواداران می‌گویم که ما نیز نگران هستیم، اما سرمربی و کادر فنی برای بازی‌های تیم تاکتیک‌ها و روش‌هایی  دارند که براساس آن درخواست جذب بازیکن می‌کنند. ما دفاع راست داریم، اما تاکتیکی که کادر فنی در نظر گرفته این تصور را به وجود می‌آورد که ما با کمبود مدافع مواجه هستیم.

قرارداد بلند مدت با ۳ بازیکن  بسته ایم 

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره تمدید قرارداد بازیکنان فعلی این تیم گفت:  اولویت اول ما این بود که  بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنیم و بعد از آن تمدید قرارداد با بازیکنان  را در دستور کار قرار بدهیم. ما با ایمانی، تیکدری و مهری قرارداد‌های بلند مدت بسته ایم و به نوعی تا بازنشستگی در خدمت این بازیکنان خواهیم بود.

او بیان کرد: هیچ معاوضه‌ای در باشگاه تراکتور صورت نمی‌گیرد و من به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم. البته تنها معاوضه  یک بازیکن ما با ابراهیمی مطرح شد که در نهایت این اتفاق رخ نداد و باشگاه گل گهر نظرش درباره بازیکنان مدنظرش تغییر کرد.

علیپور درباره برنامه خود برای رونمایی از کیت جدید باشگاه تراکتور گفت:هواداران تراکتور به برند آدیداس علاقه دارند و مالک باشگاه تراکتور  در این باره خیلی زحمت کشید. یک باشگاه اروپایی که شرایط کشورمان را ندارد به راحتی می‌تواند با این برند ارتباط برقرار کند و پول البسه خود را بدهد. ما از مالک باشگاه تراکتور درخواست کرده ایم که یک پیراهن کلاسیک برای تیم انتخاب کند و این اتفاق هم رخ داد و قرار است از پیراهن جدید رونمایی شود.

او افزود: البته لباس‌های ما وارد فرودگاه تبریز و برای گذراندن مراحل ترخیص هم اقداماتی انجام شده است. اگر بتوانیم مراحل ترخیص البسه باشگاه را فردا انجام بدهیم طبق برنامه‌ای که اعلام کرده ایم مراسم رونمایی را برگزار می‌کنیم.  

مدیرعامل تراکتور گفت: دوستان پیشنهاد داده اند که مراسم باشکوه رونمایی از کیت جدید تراکتور  در سال گذشته دوباره تکرار شود، اما مالک تراکتور و من شرایط ویژه کرونایی را مناسب اجرای مراسم باشکوه نمی دانیم. در مجموع من و اعضای باشگاه تراکتور  به این نتیجه رسیده ایم که به صورت مجازی در خدمت هواداران باشیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار