کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی خبرداد:

کاهش دمای هوا در خراسان رضوی از امروز

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش دما در مناطق مختلف خراسان رضوی از امروز آغاز می‌شود و تا پایان هفته ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش دمای هوا در مناطق مختلف این استان از امروز آغاز می‌شود و همراه با ماندگاری آلاینده‌های جوی تا پایان هفته ادامه دارد.

او افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۶ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته سه درجه کاهش دارد و تا پنجشنبه به میزان ۶ درجه کاهش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشینه دمای هوای مشهد در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب ۲۴ و ۲۳ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

اثمری بیان کرد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد هشت درجه سلسیوس بود که در شب‌های آینده کاهش یک تا دو درجه‌ای دارد.

او با اشاره به صدور اطلاعیه سطح زرد در خصوص تداوم استقرار و گسترش سامانه پایدار جوی بر روی استان، تصریح کرد: با توجه به این وضعیت، در شهر‌های بزرگ و صنعتی استان به ویژه مشهد تا روز‌های پایانی هفته کیفیت هوا همچنان در شرایط ناسالم قرار خواهد داشت.
 
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: ساکنان شهر‌های بزرگ و صنعتی، سالمندان، کودکان و افراد حساس در این مدت باید از تردد و توقف در داخل شهر به ویژه نواحی مرکزی خودداری کنند.

اثمری اظهار کرد: در روز‌های آینده افزایش ابرناکی به ویژه در مناطق کوهستانی خراسان رضوی را هم شاهد هستیم.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.