توزیع نان صلواتی در نانوایی‌های شهرستان سنندج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: همزمان با ایام ولادت رسول الله (ص) و به مناسبت هفته وحدت ۴۰ نانوایی شهر سنندج  نان صلواتی در بین شهروندان توزیع می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ پاسدار حسن عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: جمعی از جوانان سنندجی نیز برای محکوم کردن اهانت رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس رسول الله (ص) عصر فردا سه‌شنبه کاروان خودرویی را در سطح شهر به راه خواهند انداخت که با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیرق‌هایی مزین به نام رسول الله (ص) نیز توسط این کاروان حمل و برافراشته می‌شود.

او با بیان اینکه امشب هم به صورت همزمان در ۴۰ مسجد نوای مولودی خوانی طنین انداز می‌شود افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم شاهد برگزاری مراسم مولودی خوانی در مساجد و مجامع مردمی باشیم بنابراین سپاه سنندج امشب اقدام به پخش همزمان آیین مولودی خوانی به صورت همزمان در ۴۰ مسجد می‌کند.

سرهنگ عسکری با اشاره به اینکه پیامبر (ص) محور وحدت و الگوی همیشگی مسلمانان است بیان کرد: دشمنان در طول تاریخ اسلام همواره سعی کرده اند مسلمانان را از حول محور رسول الله (ص) دور کنند، اما نه تنها به این مقصود شوم نرسیده اند بلکه روز به روز بر عشق و ارادت مسلمانان به پیامبر (ص) افزوده شده است.

۱۲ ربیع‌الاول به روایت اهل سنت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ۱۷ این ماه قمری از نظر فق‌های دینی اهل تشیع ولادت این حضرت بوده که در تقویم جمهوری اسلامی همه ساله از ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول به هفته وحدت نامگذاری شده است که مسال مصادف با هشت تا ۱۳ آبان بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.