شمار مبتلایان کرونا در لرستان به ۴۱ هزار و ۹۷۵ نفر رسید

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۴۱هزار و ۹۷۵ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا از ابتدای شیوع تا روز دهم آبان در این استان شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،مریم کوشکی،سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: در مجموع از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تا روز دهم آبان ، ۱۲۰ هزار و ۳۱۳ نمونه به آزمایشگاه‌های استان ارسال شده است.

او با بیان اینکه پاسخ ۱۱۶ هزار و ۳۸۱ نمونه توسط آزمایشگاه‌ها اعلام شده است عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت کرونا در استان تاکنون ۴۱ هزار و ۹۷۵ مورد بوده است.

کوشکی تعداد نمونه‌های منفی کرونا در لرستان را ۷۴ هزار و ۶۸۵ مورد عنوان کرد و گفت: تا دهم آبان ماه ۸۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس در استان جان خود را از دست داده‌اند.

لرستان هم اکنون در وضعیت فوق قرمز شیوع کرونا است، چهار شهرستان الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت‌های آن‌ها از جمله تعطیلی بازار همچنان برقرار است.

بر اساس تصمیم وزارت کشور از ساعت ۱۲ امروز دوشنبه دوازدهم آبان تا پایان هفته جاری خروج خودرو‌های شخصی پلاک بومی از خرم‌آباد و ورود خودرو‌های شخصی پلاک غیربومی به این شهرستان ممنوع است و پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی متخلفین بر اساس کد تعریف شده قبلی، اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.