کسب رتبه دوم سازمان صمت یزد در کشور

رئیس سازمان صمت استان یزد گفت: براساس رتبه بندی وزارت کشور، استان یزد رتبه دوم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از اردیبهشت ۹۴ در استان، گفت: بر اساس رتبه بندی وزارت کشور، استان یزد رتبه دوم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور را کسب کرد که اختلاف آن با استان نخست بسیار کم است.

او تعداد مصوبات کارگروه تسهیل را ۶ هزار و ۱۹۵ برای ۵ هزار و ۸۷۳ فقره پرونده بیان کرد و افزود: این مصوبات باعث تثبیت افزون بر ۵۰ هزار نفر اشتغال در استان شده است.

علمدار یزدی با بیان اینکه بیشترین پرونده‌های مورد بررسی شده در کارگروه یادشده مربوط به مباحث بانکی با ۴ هزار و ۵۳۳ مورد بوده است، افزود: همچنین مابقی پرونده‌ها از سازمان تامین اجتماعی، مالیاتی گاز، برق و غیره است.

علمدار یزدی اظهار داشت:همچنین در بین پرونده‌هایی در کارگروه بررسی شدند صنعتی شیمیایی سلولزی یکهزار و ۸۷ واحد، صنایع معدنی ۹۵۸ واحد، صنایع نساجی ۹۴۲ واحد، صنایع فلزی ۸۲۸ واحد، صنایغ عذایی ۳۸۰ واحد و مابقی مربوط به مباحث جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی بوده است.

او گفت: اکنون این کارگروه کارنامه بسیار موفقی هم در خصوص اجرای مصوبات و هم برگزاری جلسات دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.