مددی: قرارداد میلیچ مشکلی ندارد/ منتظریم پنجره نقل و انتقالات استقلال باز شود

سرپرست باشگاه استقلال درباره شرایط آبی پوشان در نقل و انتقالات تابستانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال گفت: در یک ماه گذشته با چالش‌های بسیار سختی از جمله بدهی‌ها و مشکلات مالی همراه بودیم. با کمک خدا این چالش‌ها کاهش پیدا کرده است. منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات هستیم. به سه طلبکار اعلام کرده ایم که به فیفا نامه بزنند تا پنجره نقل و انتقالات ما باز شود.

او ادامه داد: طلب وینفرد شفر به طور کامل پرداخت شده است. البته با این مربی اختلاف ۲۰ هزار یورویی داریم.

مددی درباره جدایی دین محمدی و شیخ الاسلامی از استقلال گفت: طبق لیستی که فکری به من داده با مربیان مذاکره و با آن‌ها قرارداد منعقد کردم. دین محمدی روی رقم قرارداد بحث داشت و پیش از این عدد را با فکری تمام کرده بود. با این شرایط باید بگویم سیروس دین محمدی از تیم جدا شده است. شیخ الاسلامی هم مشکل مالی داشت.


بیشتر بخوانید


سرپرست باشگاه استقلال گفت:سیروس دین محمدی شناسنامه باشگاه استقلال است و این بحث بین فکری و دین محمدی بوده و به باشگاه ارتباطی ندارد. طی امروز و فردا هم قرارداد مرفاوی منعقد می‌شود.

او درباره جدایی دکتر نوروزی از استقلال گفت: استقلال است که به همه هویت می‌دهد. استقلال امین نوروزی را نوروزی کرده است. نوروزی در سختی‌ و شادی‌ کنار تیم بوده، اما برند استقلال به همه هویت می‌دهد. ما اختلافی در حکم سه بازیکن داشتیم. سه بازیکن به حکم صادر شده اعتراض کردند و این احکام اکنون در مرحله استیناف قرار دارد. دوستان دوست داشتن که این احکام رسانه‌ای شود، اما این کار درست نیست. مفصل با نوروزی صحبت کردم و خواستم به تیم باز گردد، اما نوروزی اصرار داشت در استقلال نباشد.

او درباره قرارداد میلیچ گفت: میلیچ فسخ قرارداد خود را به فیفا اعلام نکرده و تنها یک فسخ قرارداد داخلی به ما داده است. ما بر اساس آن مبلغی را به حساب او واریز کردیم. او شامل قانون جدید خارجی‌ها نمی‌شود.

مددی درباره اصلاحیه قرارداد بازیکنان گفت: تاکید نهاد‌های نظارتی این است که قرارداد‌های نجومی تعدیل شوند. ما تلاش می‌کنیم تا این قرارداد‌ها را کم و به رقم معقول برسانیم. از رسانه‌ها تقاضا می‌کنم در این راه به ما کمک کنند. استقلال توان پرداخت این ارقام را ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
اون موقع که زیر گوش بازیکنای تیمای دیگه و تیم رقیب وز وز میکنید باید فکر اینجاشم باشید اگرم پولشونو ندید و محروم بشید میگید وزیر پرسپولیسیه
آخرین اخبار