مراسم ۱۳ آبان در رابر به صورت مجازی برگزار می شود

امام جمعه شهرستان رابر گفت: امسال به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در رابر به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی، امام جمعه شهرستان رابر با اشاره به دوگانگی به وجود آمده در موضوع برگزاری نماز جمعه رابر و اعلام وضعیت زرد شهرستان رابر از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: ما مطیع امر ستاد مبارزه با کرونا هستیم و زمانی که شورای سیاستگذاری با تبعیت از این ستاد وضعیت شهرمان را زرد اعلام می‌کند، موظف به برگزاری نماز جمعه هستیم.

او افزود: اما، طی نامه مدیر شبکه بهداشت رابر مبنی بر قرمز بودن وضعیت رابر و پیگیری تلفنی امام جمعه از ستاد کرونای استان کرمان و اعزام یک تیم به ریاست شفیعی از ستاد کرونای استان، بازدیدهای میدانی از بیمارستان رابر و حوزه‌های مرتبط صورت گرفت و سپس اعلام شد که مراسم ۱۳ آبان رابر مجازی برگزار شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: صحت و سلامت همشهریان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ بنابراین مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان را به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد و برای اقامه نماز جمعه این هفته منتظر اعلام ستاد کرونا و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خواهیم بود. 

او گفت: قریب به ۱۰۰ کارمند از شهرستان رابر و بافت هر صبح برای حضور در محل کار در دو شهرستان حضور پیدا می کنند و برخی صنوف در شهرستان بافت تعطیل شده اند که این موضوع باعث شده مردم  شهرستان بافت خرید خود را از رابر انجام دهند؛ بنابراین از مسئولان می خواهیم به منظور جلوگیری از گردش ویروس کرونا بین دو شهرستان چاره اندیشی کنند.

امام جمعه شهرستان رابر با گرامیداشت ۱۴ آبان سالروز تاسیس شورای فرهنگ عمومی و اهمیت بالای این شورا گفت: فرهنگ به مثابه اکسیژن برای انسان است.

او با بیان اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان رابر، با نظم خاصی هر ماه یک بار تشکیل می‌شود، بیان داشت: پارسال شهرستان رابر در کل کشور  رتبه سوم را در این زمینه کسب کرده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سمبل فرهنگ رابر است که باید آن را قدر بدانیم.

او با اشاره به آموزش در فضای مجازی و مشکلات قشر ضعیف مردم شهرستان رابر بیان کرد: برخی از دانش آموزان به گوشی دسترسی ندارند؛  بنابراین از خیران می خواهیم در این حوزه به یاری آموزش و پرورش بشتابند تا دانش آموزی از تحصیل باز نماند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار