سندرز: ترامپ ما را در کرونا، بدهی و خشونت مسلحانه سرآمد جهان کرد

سناتور ایالت ورمونت آمریکا با ارائه فهرستی، موارد منفی را که کشورش به واسطه ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ در آن در دنیا پیشگام است، یادآور شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سناتور ایالت ورمونت با به چالش کشیدن شعار انتخاباتی دونالد ترامپ مبنی بر «آمریکا را دوباره عظمت بخشیم»، شماری از موضوعات منفی که کشورش در جهان پیشرو را متذکر شد.

برنی سندرز در پیامی در حساب توئیتری خود به ذکر این موارد پرداخت و نوشت: آنچه آمریکا در آن پیشرو است: موارد ابتلا به کرونا، بدهی‌های پزشکی، قیمت دارو‌های تجویزی، مرگ ناشی از عدم بیمه، بدهی دانشجویی، شمار زندانیان، خشونت مسلحانه، هزینه‌های نظامی، کسری تجارتی و میلیاردرها. وی در پایان یادآور شد برای پایان دادن به چنین وضعی آمریکایی‌ها باید اولویت‌های ملی خود را تغییر دهند.

سناتور سندرز از منتقدان همیشگی و سرسخت سیاست‌های ترامپ است. او در ماه‌های اخیر تمرکز انتقادات خود علیه ترامپ را بر محور مدیریت ناکارآمد او در مواجهه با همه گیری کرونا و شکاف درآمدی در آمریکا قرار داده است. سندرز همواره نسبت به تبعات خطرناک تداوم ریاست جمهوری ترامپ بر روی جایگاه آمریکا در عرصه بین المللی هشدار داده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار