استاندار چهارمحال و بختیاری:

موانع تولید واحد‌های صنعتی و تولیدی برطرف می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای مصوبات نشست اشتغال و سرمایه‌گذاری با حضور مسئولان استانی از طریق وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با مجمع نمایندگان استان با اشاره به سفر دو روزه جمعی از معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه به استان، اظهار داشت: مسائلی از جمله تسهیلات بانکی، بیمه، مشکلات کارگری، سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی، قوانین دست و پاگیر و ... در بازدید‌های این هیئت اعزامی احصا و مقرر شد در نشستی با حضور وزیر محترم این مسائل و مشکلات مطرح و برای حل آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

او افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای شش استان کمتر توسعه‌یافته و دارای رتبه بالا در بیکاری برنامه‌هایی را برای توسعه و ایجاد رونق در نظر دارد، این موضوع یک ظرفیت خوب برای ایجاد تحرک در بخش‌های مختلف اقتصادی در چهارمحال و بختیاری است.


بیشتر بخوانید


عباسی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بانک‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ نظیر شستا در چهارمحال و بختیاری می‌تواند موجب ایجاد رونق و اشتغال در استان شود اضافه کرد: در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان طرح‌هایی مانند ساخت مراکز درمانی، خطوط قطعه‌سازی سایپا، کارخانه سرم و داروسازی شهرستان بن، گاوداری شش هزار راسی، صنایع تبدیلی کشاورزی، کارخانه تولید لوازم خانگی و شهرک تخصصی بادام توسط این هیئت برای اجرا توسط بانک رفاه و شرکت شستا پیشنهاد داده شد.

او ادامه داد: اجرای مصوبات نشست اشتغال و سرمایه‌گذاری با حضور مسئولان استانی از طریق وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری می‌شود و حضور نمایندگان محترم مردم در مجلس نیز اهمیت خاص خود را دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.