۵۰ گروه آمران سلامت در بوشهر فعالیت دارند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۱۲۰ نفر در ۵۰ گروه ثابت و سیار به فعالیت در طرح آمران سلامت مشغولند.

۵۰ گروه آمران سلامت در بوشهر فعالیت دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا حاجیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان بوشهربیان کرد: طرح آمران سلامت با دستور رئیس و دبیرکل جمعیت هلال احمر کشورهمزمان در سراسر کشور از ۵ آبان در این استان آغاز شده است و تا ۱۵ آبان برای ترغیب مردم به رعایت اصول بهداشتی ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه ۱۲۰ نفر در ۵۰ گروه ثابت و سیار در این طرح مشارکت دارند، ادامه داد: داوطلبان، امدادگران و کارکنان هلال احمربا حضور در این طرح برای گسترش فرهنگ رعایت اصول بهداشتی برای مقابله با کرونا همکاری می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان بوشهرافزود: بیشتر مردم اصول بهداشتی را رعایت می‌کنند، اما افرادی که به این اصول بی‌توجه هستند، آمران سلامت به آنان توصیه می‌کنند که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را مراعات کنند.

حاجیانی عنوان کرد: تلاش آمران سلامت بر این است که حساسیت نسبت به رعایت اصول بهداشتی کم نشود، زیرا کرونا همچنان شایع است و مردم باید با استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع، برای کاهش ابتلا به کرونا گام بردارند.

او گفت: آمران سلامت بیشتر در مکان‌هایی که مردم ازدحام بیشتری دارند مانند مراکز خرید و بازارحضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان بوشهربیان کرد: در برخی مکان‌ها مانند ساحل بوشهر مردم کمتر به اصول بهداشتی مانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی پایبند هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.