مدیحی خبرداد؛

انبار روغن‌های احتکار شده کشف شد

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی پایتخت از کشف انبار روغن‌های احتکار شده در تهرانپارس خبرداد.

مدیحی رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کرد:  تریلی‌ای که مربوط به یکی از شرکت‌های خودرو سازی ۴ ماه است که به صورت انبار درآمده است.

او با بیان اینکه مدارکی مربوط به اجاره بودن آن وجود ندارد، گفت: این انبار در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نشده است و روغن‌های کشف شده مربوط به اصناف قنادان، اغذیه فست و فود، رستوران‌ها و... هستند.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی پایتخت ادامه داد: نظام توزیع ما دارای اشکالاتی است و مسئولان نظام توزیع را باید اصلاح کنند که هر شخص حقیقی یا حقوقی نتواند روغن خریداری کند.

مدیحی افزود: روغن باید به اشخاصی فروخته شود که صنفشان مرتبط است و از دپو در انبار‌ها جلوگیری شود.

او تصریح کرد: کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس این انبار را به تعزیرات گزارش داده است.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی پایتخت افزود: اصنافی که روغن یکی از لوازم اصلی کارشان است در حال حاضر با مشکلاتی مواجه هستند.

 

 
 

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۸:۱۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
سلام وقتی قانون بازدارنده نباشد چه فایده دوباره با دقت بیشتر و مقدار بیشتر در جای مطمئن تر احتکار می کند . لذا اگر مدیران نظام به اندازه ارزنی درک داشتند در این موقعیت اقتصادی هر گونه احتکار و اختلاس را جنگ با خدا اعلام می کردند و فرد خاطی را به اشد مجازات و محارب معرفی تا تمام اموال منقول و غیر منقولش به نفع مسلمین مصادره گردد . آنوقت آیا کسی حتی فکر احتکار و اختلاس می افتاد ؟ ولی وقتی فرد می بیند با یک هزارم سودی که تا حالابرده سر و ته موضوع را به هم میاره روز بروز شاهد رشد قارچ گونه این موارد هستیم و دیگر برای مردم عادی شده دولت را شریک دزد و رفیق قافله می بینند .
آخرین اخبار