معاون امور فرهنگی قوه قضاییه:

باید زمینه را برای قضاوت عادلانه و احقاق حق آماده کنیم

رحیمی گفت: فلسفه وجودی قاضی در جامعه و هدف اصلی قضاوت، اجرای عدالت و احقاق حق است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امین حسین رحیمی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در جمع رییس کل و معاونان دادگستری کل استان تهران، اظهار کرد: فلسفه وجودی قاضی در جامعه و هدف اصلی قضاوت، اجرای عدالت و احقاق حق است و هدف قوه قضاییه و تمام تلاش‌ها بر این امر ختم می‌شود که دادگاه‌ها وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: ما به عنوان ستاد قوه قضاییه باید زمینه قضاوت عادلانه و اجرای عدالت را برای قضات و کارکنانی که در صف قرار دارند یعنی شعب دادسرا و دادگاه فراهم کنیم.

وی افزود: ما به عنوان معاونت منابع انسانی وظیفه داریم قضات با تقوا، باسواد و با حوصله تربیت کنیم که بتوانند عدالت را اجرا کنند و رضایت مردم را جلب کنند.

رحیمی بیان کرد: مطابق دستور ریاست قوه قضاییه به زودی نیروی قضایی مورد نیاز شعب بلاتصدی محاکم عمومی تهران را تامین می‌کنیم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات جدی قوه قضاییه کمبود بودجه است و ماموریت‌ها و وظایفی که این دستگاه دارد با این میزان بودجه هیچ تناسبی ندارد و نیاز به بازنگری و اصلاح در برنامه آینده را دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار