یادواره شهدای دانش آموز زنجانی برگزار شد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت:دشمن با نقشه‌های فراوان در تلاش است دانش آموزان را از اهداف انقلاب جدا کند، اما به برکت خون شهدا همین دانش آموزان ادامه دهنده راه شهیدان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام خاتمی  نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در یادواره شهدای دانش آموز استان زنجان،  گستاخی رئیس جمهور فرانسه در حمایت از اقدام وقیحانه روزنامه فرانسوی در توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص) را مغایر با حقوق بشر و همچنین نقض حقوق مسلمانان و دیگر ادیان الهی دانست. 

او  افزود: هرگونه جسارت به ساحت نورانی پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص)، اهانت به تمامی ادیان الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: این گستاخی همچون لکه ننگی بر پیشانی رئیس جمهور فرانسه خواهد ماند و این نشان دهنده انحطاط فرهنگ غربی است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان فرانسه، گفت: دین اسلام دین فطرت است و فطرت‌های پاک به دنبال حقیقت هستند.

او افزود: دشمن با نقشه‌های فراوان در تلاش است که دانش آموزان را از اهداف انقلاب جدا کند، اما به برکت خون شهدا همین دانش آموزان ادامه دهنده راه شهیدان خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی گفت:دانش آموزان در تمامی عرصه‌ها از جمله علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی و همچنین تزکیه نفس باید کوشا باشند.

امام جمعه زنجان ادامه داد: امروز عرصه جنگ، عرصه مبارزه فرهنگی است و دانش آموزان پرچم داران این نهضت هستند و انقلاب به دست این دانش آموزان ادامه پیدا خواهد کرد.

در این مراسم مزار گلزار شهدای زنجان با حضور مسئولان استانی گلباران و عطر افشانی شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.