هواشناسی بوشهر برای برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی کرد

هواشناسی بوشهر اعلام کرد امروز و روزهای آینده در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام است اما در برخی نقاط مه صبحگاهی رخ می‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد امروز و روز‌های آینده در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام  خواهد بود. بنابراین در این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان است.

هادی سالاری افزود: آسمان استان تا پیش از ظهر فردا، صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در هنگام صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: جهت وزش باد در این مدت، بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در ساعاتی از بعدازظهر تا ۳۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی، ارتفاع موج را ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر اعلام و بیان کرد: در شبانه روز گذشته ایستگاه‌های جم و بهرگان با ۱۵ درجه و برازجان با ۳۶ درجه سلسیوس کمترین و بیشترین دما را ثبت کرده‌اند.

سالاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ۰۱:۱۲، مد اول ساعت ۰۶:۳۶ دقیقه، جزر دوم دریا ساعت ۱۲:۵۹ و مد دوم ساعت ۱۹:۰۲ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.