کسب رتبه عالی حوزه جوانان هلال احمر گیلان در ارزیابی کشور

حوزه جوانان هلال احمر گیلان رتبه عالی را در ارزیابی برنامه‌های ۳۱ استان کشور از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از درخشش  حوزه جوانان هلال احمر گیلان در ارزیابی برنامه‌های کشور خبر داد و گفت:  اجرای برنامه‌های دهه کرامت، مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)، گرامیداشت هفته هلال احمر، روز پزشک، روز ملی اهدای خون، طرح قرار مهربانی، طرح‌ها و برنامه‌های ابتکاری و جشنواره بیانیه گام دوم انقلاب در بخش‌های دانشجویی و جوانان از جمله برنامه‌های شاخص حوزه جوانان هلال احمر گیلان  در نیمه  نخست سال بوده است .

او با اشاره به کسب رتبه عالی هلال احمر گیلان در ارزیابی برنامه‌ها از سوی سازمان هلال احمر کشور ، افزود: با توجه به شاخص‌های تعریف شده و اجرای آن ها، نحوه اجرا، تعامل و همکاری با سایر سازمان‌های همسو، کیفیت برنامه‌ها و تنوع، حوزه جوانان هلال احمر گیلان رتبه عالی را در شش ماه نخست سال  به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل جمعیت احمر گیلان از اجرای طرح آمران سلامت در استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ،  روزانه ۱۵۰ داوطلب این جمعیت، در ۵۰ پایگاه سراسر استان به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند.

غلامی  با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تلاش مضاعف اعضای ستاد ملی کرونا برای کنترل این ویروس،  افزود: در همین راستا طرح «آمران سلامت» با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری، جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی و درمانی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در مواجهه با ویروس کرونا و همچنین توسعه آموزش‌های همگانی اجرا می‌شود.

او،  با بیان اینکه جمعیت هلال احمر گیلان در اماکن پرتردد شهر‌های استان ایستگاه‌های موقت برپا می‌کند ، تصریح کرد: راهنمایی افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، توصیه و تاکید به رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی از مهم‌ترین وظایف آمران سلامت است.

 

انتهای پیام/م.ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.