مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

دستگاه دیپلماسی کشور‌های اسلامی نفرت مسلمانان را از رئیس جمهور فرانسه اعلام کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: انتظار امت اسلامی این است که دستگاه‌های دیپلماسی کشور‌های جهان اسلام با اقتدار مواضع نفرت خود را از رئیس جمهور فرانسه به مجامع بین المللی اعلام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با محکوم کردن  اظهارات سخیف رئیس جمهور فرانسه بیان کرد: یکی از حوادث تلخی که در ماه میلاد نبی مکرم اسلام یعنی ربیع الاول اتفاق افتاده اهانت رئیس‌جمهور ملحد فرانسه به ساحت مقدس نبی اکرم (ص)، پیامبر رحمت و مهربانی است.

او افزود: جای تاسف دارد که رئیس جمهور یک کشور گستاخانه نسبت به اعتقادات دینی بیش از یک میلیارد مسلمان برای چندمین بار اهانت کند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: این مواضع رئیس‌جمهور فرانسه لطمه بزرگی برای مردم این کشور است، زیرا آن‌ها رئیس جمهوری را انتخاب کردند که برای آن‌ها لعن و نفرین و نفرت از سوی مسلمانان در تاریخ برای کشور فرانسه به ثبت برساند.


بیشتر بخوانید


سروستانی عنوان کرد: امت اسلامی در اقصی نقاط کره پهناور زمین گستاخی و هتاکی مکرون، رئیس جمهور فرانسه را به طور قطع به شدت محکوم خواهند کرد.

او افزود: در آستانه هفته وحدت مسلمانان با اقتدار در تحقق آیه شریفه «واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقو» یکپارچه اعلام نفرت و ننگ خود را به این رئیس‌جمهور پلید و همفکرانش اعلام می‌کنند و موجب تقویت صفوف مسلمین و ذلت و خواری دشمنان خواهند شد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: انتظاری که امت اسلامی دارند این است که دستگاه‌های دیپلماسی و حاکمیتی کشور‌های جهان اسلام با اقتدار مواضع نفرت خود را از این شخص فاسد اعلام کنند و اعتراض خود را از طریق مجامع بین المللی پیگیری کنند تا دیگر کسی جرأت جسارت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) را نداشته باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.