معاون استاندار اردبیل:

مرکز شبانه روزی بررسی فوریت‌های سرمایه گذاری در استان اردبیل دایر شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: مرکز شبانه روزی بررسی فوریت‌های سرمایه گذاری در اداره کل صمت استان دایر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در  جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در این مرکز تشکیل شد، گفت: در این مرکز مشکلات فوریتی واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان  بررسی می شود.

او افزود: طبق اساس نامه این مرکز ، قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این مرکز  مستقر و نمایندگان  دستگاه‌های عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای رفع مشکلات سرمایه گذاران حاضر خواهند شد.

عزیزی بیان کرد:  همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب نمایندگان دستگاه ها در این مرکز مستقر  می شوند.

او ادامه داد: همچنین  از ساعت ۸ شب تا ۸ صبح نیز این مرکز به صورت تلفنی پاسخگوی متقاضیان بوده مشکلات آن ها به  مسئولان ذیربط انعکاس داده می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل افزود: این مسایل به دستگاه های اجرایی منعکس و نظرات دستگاه ها نیز اخذ و پس از جلسات کارشناسی در جلسات مدیریتی طرح و مرتفع خواهد شد.

 بررسی مشکلات تسهیلاتی و زیرساختی ۹ واحد تولیدی و  تصمیم گیری لازم به منظور حل مشکلات این واحدها از جمله اقدامات انجام گرفته در اولین جلسه رفع موانع تولید در مرکز بررسی فوریت های سرمایه گذاری بود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.