فرماندار بروجن:

زمینه‌های سرمایه گذاری و رونق اقتصادی در بروجن فراهم است

فرماندار بروجن با اشاره به وجود ظرفیت‌ها در این شهرستان گفت: زمینه‌های سرمایه گذاری و رونق اقتصادی در این شهرستان فراهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست کمیته اشتغال بروجن به ریاست فرماندار و جمعی از مسئولان به منظور بررسی موانع و مشکلات حوزه اشتغال شهرستان و ارائه روش‌های سرمایه گذاری با استفاده از منابع و ظرفیت‌های بروجن در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن با اشاره به صنعتی بودن این شهرستان گفت: متاسفانه صنایع مستقر در بروجن با مشکل سرمایه در گردش، گرانی و تامین مواد اولیه مواجه هستند.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه سالانه ۲۲۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و باغی در شهرستان بروجن تولید و روانه بازار‌های مصرف داخلی و خارجی می‌شود اظهار داشت: این پتانسیل زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی خاص تولیدات کشاورزی و باغی شهرستان را فراهم کرده است.

ملکی افزود: وجود تالاب‌های مهم ملی و بین‌المللی، بنا‌های تاریخی و مراکز گردشگری و تفریحی در شهرستان بروجن بهترین امکان برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و جذب گردشگران به شمار می‌رود.

او ادامه داد: ترکیب ۸۲ درصدی جمعیت شهرستان بروجن در شش شهر و ۱۸ درصد در ۴۲ روستا باعث فراهم بودن زمینه‌های سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی در این شهرستان شده است.

ملکی اضافه کرد: ۲۰ تعاونی در حوزه‌های صنعتی، گردشگری، ورزشی، کشاورزی و .. در شهرستان بروجن برای تکمیل و اشتغالزایی بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر نیازمند دریافت چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.