مشارکت داوطلبان هلال احمر بوشهر در طرح آمران سلامت

ایستگاه‌های ویژه طرح آمران سلامت به همت جمعیت هلال احمر بوشهر در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان بوشهر برپا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با دعوت از همه هم استانی‌ها برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی گفت: این جمعیت به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه توجیه دستورالعمل‌های بهداشتی، ایستگاه‌های ویژه طرح «آمران سلامت» در شهرستان‌ها و مناطق مختلف برپا شده است.

غلامرضا حاجیانی با اشاره به اینکه در هر منطقه ۳ تا ۵ پایگاه ایجاد شده است، افزود: طرح آمران سلامت با دستور رئیس و دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور همزمان در سراسر کشور از ۵ آبان آغاز شده است و در اجرای این طرح تا ۱۵ آبان به صورت مستمر خدمات عام المنفعه به مردم ارائه می‌شود.

او ادامه داد: در این طرح با استفاده از نیرو‌های داوطلب و جوان فعالیت‌های پیشگیرانه متناسب با شیوع ویوس کرونا اقدامات لازم انجام می‌گیرد، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان طلایه داران آمران سلامت فداکاری می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه طرح آمران سلامت در معاونت امور جوانان این جمعیت بیان کرد: از ظرفیت خانه‌های هلال روستایی برای استقرار ایستگاه‌های آمران سلامت استفاده می‌شود و به مراکز پرتراکم شهری و اماکن پرتردد در طرح آمران سلامت توجه ویژه‌ای خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.