داورزنی: ریاست منطقه مرکزی آسیا، برای والیبال ایران آورده‌ای ندارد

رئیس فدراسیون والیبال درباره مسئولیت جدید خود به عنوان ریاست منطقه مرکزی کنفدراسیون آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال درباره حواشی اخیر این فدراسیون اظهار داشت: در انتخابات ریاست کنفدراسیون والیبال آسیا کشور‌های ایران، امارات و کویت نامزد بودند. مدتی بعد مشخص شد که خانم ریتا از اندونزی هم در این انتخابات ثبت نام کرده است.  

او افزود: کشور‌های دیگر از جمله ایران، امارات و کویت ترجیح دادند تا میدان را برای ریتا باز کنند. به همین دلیل از انتخابات ریاست کنفدراسیون والیبال آسیا انصراف دادم.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: من نه برای ریاست آسیا مرکزی نامزد بودم و نه برای پست دیگری بلکه هدفم این بود که عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا باشم و بتوانم اقدامات خوبی برای ایران رقم بزنم. تمام اتفاقاتی که رخ داد هماهنگ شده بود.  

داورزنی ادامه داد: آسیای مرکزی برای ایران آورده‌ای ندارد که بخواهیم از امکانات، تجهیزات و ... آن استفاده کنیم. ایران یک کشور قدرتمند در آسیا به شمار می‌رود و ما دنبال این بودیم که در جایگاهی قرار بگیریم تا منافع کشورمان را بیشتر حفظ کنیم. عنوان ریاست آسیای مرکزی برای ما ارزشی ندارد، برای ما مهم است در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی قرار بگیریم.

او در پایان گفت: دنبال این هستیم تا نماینده‌های ایران در کمیته‌های مختلف انتخاب شوند تا از منافع ملی دفاع کنیم. می‌خواهیم در هیئت رئیسه آسیا و جهان جایگاه بهتری داشته باشیم، چون والیبال ایران جزو بهترین‌های جهان است و باید جایگاه بهتری داشته باشد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار