گازرسانی به شهر گلمورتی دلگان روی ریل سرعت

ناظر مستقیم پروژه گازرسانی به شهر دلگان گفت: تا پایان سال بیش از ۴ هزار خانوار شهری از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سعید سالمی  ناظر مستقیم پروژه گازرسانی به شهر دلگان گفت: عملیات گازرسانی به شهر گلمورتی و مناطق حاشیه آن از بهمن سال گذشته به طول ۱۱۰ کیلومتر لوله گذاری شبکه و دو ایستگاه (C.G.S) سی جی اِس با ظرفیت ۵۰ هزار متر مکعب بر ساعت و ایستگاه (T.B.S) تی بی اس با ظرفیت ۵ هزار متر مکعب بر ساعت آغاز شده است.

سعید سالمی افزود: از میزان ۱۱۰ کیلومتر لوله گذاری این پروژه گازرسانی، میزان ۹۵ کیلومتر آن لوله گذاری پلی اتیلن و ۱۲ کیلومتر نیز خط تغذیه فلزی بوده که تاکنون ۹۰ کیلومتر لوله گذاری پلی اتیلن آن انجام شده است.

سالمی تصریح کرد: همچنین ۶ کیلومتر از ۱۲ کیلومتر خط تغذیه فلزی جوشکاری آن انجام و ۲ کیلومتر لوله گذاری آن در حال انجام است.

او گفت: از دو ایستگاه T.B.S و C.G.S کار دیوار چینی ایستگاه T.B.S در حال انجام است که در مجموع پروژه گاز رسانی به شهر گلمورتی تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سرپرست پروژه گازرسانی به شهر دلگان نیز گفت: شبکه پلی اتیلن شهری این پروژه نیز در مرحله تست برای نصب علمک گذاری قرار دارد.

محمد علی کریم‌زاده افزود: تعهد پیمان علمک گذاری در شهر گلمورتی و محلات چاه کمال، حسین آباد و چاه میرَک ۲ هزار و ۱۰۰ علمک است که کار ساخت آن آغاز شده و بعد از عملیات تست تزریق گاز عملیات علمک گذاری آن آغاز و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

کریم زاده افزود: با اتمام پروژه گاز رسانی به شهر گلمورتی تا پایان سال جاری ۴ هزار و ۴۰۰ خانوار شهری از نعمت گاز شهری بهره‌مند خواهند شد.

 طرح گازرسانی به شهر گلمورتی دلگان که از بهمن ماه سال ۹۸ کلید خورده، تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
خداخیرتون بده زحمت میکشیدامانزدیک به یک ساله توشهرایرانشهرکل کارهاروکردم پیمانکارنیست یه علمک بکشه این هم پیگیری کنید