افتتاح مرکز بررسی مشکلات تولیدکنندگان آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی گفت: مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی در تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مرکز بررسی مشکلات تولیدکنندگان برای اینکه صنعتگران امنیت فکری و روانی داشته باشند و بتوانند سریع نیاز‌های خود را تامین کنند به وجود آمده است.

پور محمدی افزود: امروز در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم لذا باید رفع موانع تولید اولویت اول ما باشد.

او گفت: عده‌ای هر چند در زبان می‌گویند که جنگ اقتصادی است، ولی به این موضوع باور ندارند و می‌خواهند مشکلات را به همان شیوه‌های قبل حل کنند که این نوع رفتار کردن کارساز نخواهد بود.

پورمحمدی افزود: برای اینکه در تولید و صنعت پیشرفت کنیم باید فضای همدلی و صمیمیت که ما بین بخش خصوصی و دولتی فراهم شده بیشتر شود و در کنار هم و هم راستا حرکت کنیم.

امین زاده رئیس سازمان صمت استان آذربایجان شرقی نیز گفت: مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی با هدف رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی آغاز به فعالیت کرد که از ساعت ۸ صبح تا ۸ عصر خدمت رسانی می‌کند.

امین زاده افزود: در این مرکز نمایندگان دستگاه‌های ذیربط از جمله گمرک، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، بانکها، استاندارد و سایر دستگاه‌ها حضور دارند.

او گفت: از جمله خدمات این مرکز صدور مجوزها، استمهال تسهیلات بانکی، رفع مشکلات مربوط به بیمه و مالیات است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار