بلاتکلیفی تانکرهای سوخت در مرز کرمانشاه به کجا رسید؟

فرماندار قصرشیرین درباره بلاتکلیفی تانکرهای عراقی توضیحاتی ارائه داد.

تاتار فرماندار قصرشیرین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت: کسی که بلاتکلیفی تانکر‌های سوخت را در فضای مجازی منتشر کرده خبر اشتباهی مخابره کرده است و اخبار مربوط به صادرات گوجه و بلاتکلیفی تانکر‌ها به شدتی که عنوان شده، صحت ندارد.

تاتار افزود: صحبت‌های مدیرکل گمرک کرمانشاه نیز درباره بلاتکلیفی تانکرهای سوخت در مرزهای کرمانشاه، آن گونه که عنوان شده صحت ندارد.

او افزود: کلیپی که در فضای مجازی با عنوان بلاتکلیفی ۳۰۰ تا ۴۰۰ تانکر سوخت عراقی به مدت ۴۰ روز منتشر شده، صحت ندارد و بیش از ۵۰ ماشین در مرز نیست.

تاتار ادامه داد: طبیعی است روزانه گمرک کرمانشاه فراخوان می‌دهد و حدود ۵۰ تا ۱۰۰ ماشین براساس نیاز طرف عراقی یک شب در صف می‌ماند و روز بعد بار را خالی می‌کند، اما چند روزی است که طرف عراقی در مرز ناهماهنگ است، چون می‌خواهند بدون هزینه بار تخلیه شود مثلا ۵۰ درصد بار در مرز و ۵۰ درصد دیگر در جا‌هایی که نیاز است مانند سلیمانیه و... تخلیه شود.

او افزود: در کل باید ۵۰ درصد بار در مرز و ۵۰ درصد دیگر در مقصد تخلیه شود که راننده‌های ایرانی می‌گویند برای ما رفتن به آن جا هزینه بر است.

تاتار گفت: با نماینده‌های گمرک و پایانه مرزی، موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.