پاسخ به نیاز‌های فناورانه نمایش عروسکی

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رویداد بزرگ ارائه نیاز‌های فناورانه نمایش عروسکی را برگزار می‌کند.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به ایجاد تحول در رشته نمایش عروسکی در بسیاری از کشور‌ها و لزوم استفاده از فناوری‌های به روز در آن، ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی رویداد بزرگ ارائه نیاز‌های فناورانه نمایش عروسکی را برگزار می‌کند.

در حال حاضر هر ساله تعداد قابل توجهی جشنواره سراسری برای نمایش‌های عروسکی در کشور برگزار می‌شود و انجمن‌های مختلفی نیز در این زمینه فعال هستند. برای پاسخگویی به این طیف گسترده که برای میلیون‌ها کودک، محتوا تولید می‌کنند، لازم است تا این فرم نمایش از قالب‌های سنتی خارج شود و به مدد فناوری جانی تازه بگیرد.

در این راستا ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و همکاری شتابدهنده کاریز اعتماد، رویداد آنلاین ارائه نیاز‌های فناورانه نمایش عروسکی را برگزار می‌کند.

فعالان این حوزه، عروسک‌گردانان، کارگردان‌های نمایش عروسکی و تمام دست‌اندرکاران این عرصه می‌توانند با شرکت در این رویداد آنلاین، نقطه نظرات و نیاز‌های فناورانه خود را عرضه کنند. شرکت‌های خلاق و استارتاپ‌های فعال در حوز‌های خلاق و فرهنگی نیز با حضور در این رخداد، بر اساس این نیاز‌ها پاسخ‌های فناورانه عرضه می‌کنند.

مواد و متریال ساخت محصولات فرهنگی، یکی از محرو‌های مورد توجه در این رویداد است. همچنین حاضران در این نشست مجازی در مورد ساخت عروسک‌های رباتیک و مکانیکی که برای کودکان از جذابیت بیشتری برخوردار هستند، گفت‌وگو خواهند کرد.

استارتاپ‌های برتر حاضر در این رویداد برای تبدیل شدن به شرکت خلاق مورد حمایت قرار می‌گیرند و به برگزیدگان نیز جوایز نقدی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا ۶ آبان فرصت دارند تا ایده‌های خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت‌های ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق و پایگاه اینترنتی شتابدهنده دانش بنیان کاریز اعتماد مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار