دیدار نماینده مردم اهواز درمجلس با جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم دیدار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور در منزل شهید جاسم نوری با جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم دیدار کرد.

او ضمن اشاره به جایگاه ارزشمند خانواده شهدا و جامعه ایثارگری گفت: دیدار مستمر و تکریم خانواده شهدا و پیگیری مطالبات آن‌ها را یک توفیق و سعادت می‌دانم، چون داشته‌های امروزمان به برکت خون شهدا است.

نماینده مردم اهواز در مجلس اظهار داشت: استان خوزستان پایتخت دفاع مقدس کشور است و در این راستا شهدای زیادی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده، بنابراین نیازمند نگاه ویژه و مساعدت خاص مسئولان و کارگزاران امر است.

حسینی با اشاره به مشکلات شغلی فرزندان شاهد گفت: در این زمینه قوانین خوبی مصوب شده و ما در کمیسیون اجتماعی در حال تدوین طرحی هستیم که از تنوع قرارداد‌ها جلوگیری و برای پرسنل ادارات و سازمان‌ها امنیت شغلی ایجاد کنیم.

فرزند شهید کجباف در این نشست گفت: همانطور که پدران ما در میدان جنگ و در سنگر مقاومت حضور داشتند، تقاضا داریم شما هم مجلس را یک سنگر بدانید و برای ارتقای وضع معیشت مردم تلاش کنید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.