پیام آذری جهرمی به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی، با صدور پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

"سردار سرتیپ پاسدار دکتر اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

فرارسیدن هفته نیروی انتظامی که یادآور مجاهدها، رشادت‌ها و فداکاری‌های پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است را خدمت جناب‌عالی، فرماندهان و کارکنان پرتلاش‌تان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امنیت و سلامت کشور عزیزمان را وامدار کارکنان خدوم و مؤمن کسانی هستیم که با از خود گذشتگی در تمامی عرصه‌های مبارزه و مقابله با اشرار و بدخواهان ایران اسلامی در صف مقدم ایستاده‌اند و حافظ امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی جبهه‌ها هستند. برقراری نظم و رضایت عمومی در شرایط امروز کشور دست‌آورد بزرگی است که در کنار به‌کارگیری مدبرانه از فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی پلیس ایران را در زمره موفق‌ترین مجموعه‌های انتظامی جهان قرار داده است.

با تاسی از رهنمود‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پاسداشت تجارب و دانش آموخته در گام اول، حرکت به سمت ارائه خدمات هوشمند در نیروی انتظامی و تحقق پلیس هوشمند ضرورتی است که با تلاش‌های انجام گرفته توسط فرماندهان نیرو، آمادگی برای این جهش ملی و زمینه اجرای آن میسرتر و فراهم‌تر از هر زمانی است.

من و همکارانم در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور با همه توان سازمان‌ها و اپراتور‌ها های زیرمجموعه و تمام ظرفیت فنی و دانشی در کنار شما هستیم تا در این مسیر گامی در جهت تسهیل زندگی مردم عزیز کشورمان در بهره‌گیری از خدمات هوشمند مجموعه پلیس، خدمات مرتبط با حوزه انتظامی کشور و امنیت فضای تبادل اطلاعات برداریم.

بدون تردید با همدلی و همکاری که در دو مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و پلیس وجود دارد راه ارائه خدمات بهتر و کارآمدتر به مردم هموارتر شده و به‌زودی با اقدامات درخور تقدیری که در بخش فناوری آن نیروی محترم صورت گرفته شاهد اتفاقات خوب و دست آورد‌های قابل توجهی در عرصه هوشمند سازی خواهیم بود. ان شاالله

ضمن قدردانی و سپاس از مجاهدات‌های مخلصانه جناب‌عالی و تمامی همکاران محترم نیروی انتظامی، امیدوارم تحت رهنمود‌های راهگشای رهبری عظیم شأن انقلاب و عنایات خاصه حضرت، ولی عصر (عج) در خدمت به میهن، مردم عزیز ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
چند حقوق می گیری چند تا فامیل سر بار بیت المال کرده ای
شفاف باش
آخرین اخبار