معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

برون سپاری خدمات از مهمترین اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک است

معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: برون سپاری خدمات از مهمترین اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید محمد هاشمی مقدم معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری گفت: برون سپاری خدمات از مهمترین اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک در استان‌ها است.

او افزود: استان چهارمحال و بختیاری در کنار نظام بدون حاشیه از زمان انقلاب و دفاع مقدس در انواع و اقسام حوادثی که می‌توانست برای نظام مشکلات ایجاد کند در دفاع از نظام پیشرو بوده است.


بیشتر بخوانید


هاشمی مقدم اضافه کرد: سازمان در چند سال گذشته بسیاری از خدمات خود را در بخش الکترونیکی برد و از نظر استفاده از فناوری نو جز دستگاه‌های پیشرو است.

او ادامه داد: تحرک و تحولی فوق العاده در سازمان ثبت آغاز شده است و این استان از زمینه‌های مختلف بسیار قوی عمل کرده است و چهارمحال و بختیاری در مقایسه با سایر استان‌ها از نظر نیازمندی‌ها سطح بهتری دارد.

هاشمی مقدم گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک وظایف سنگین و تکالیف مختلف بر عهده دارد که بار سنگینی بر دوش مجموعه است و همه کار‌ها به شکل فناوری و با سرعت بالایی ارائه خدمت می‌شود.

او افزود: انتظار است که سردفتران دفاتر اسناد رسمی همکاری بیشتری داشته باشند.

هاشمی مقدم با اشاره به برون سپاری خدمات اضافه کرد: برون سپاری در دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق موجب می‌شود که تقاضا سال‌ها در نوبت نماند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار