معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام خبر داد;

فراخوان اعزام به خدمت مشمولان در آبان ماه ۹۹

سرهنگ فیضی از فراخوان اعزام به خدمت مشمولان عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ جعفر فیضی معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام گفت: کلیه مشمولان غایب و غیرغایب استان ایلام در مقاطع عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و سوم آبان ماه سال ۹۹ دریافت کرده اند، بایستی ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه مورخه یکم آبان ماه ۹۹ به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در ایلام، بلوار شهید بهشتی، خیابان شهروند مراجعه کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

او ادامه داد: افرادی که به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح نشده اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+۱۰ مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

فیضی با اشاره به اینکه عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود، اظهار کرد: مشمولان باید برگه‌های مربوط به اعزام به خدمت شامل برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، سرباز کارت، کارت حقوق، شناسنامه، کارت ملی و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت ، همراه خود داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام مطرح کرد: مشمولان با توجه به شیوع بیماری کرونا ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
دیگه فروش سربازی رو لغو کنید ها برای همیشه اینکار خیلی بده پولدار میخره و بی پول میره خدمت همه باید برن خدمت سربازی همه