مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

هیچ دانش‌آموزی نباید از فرآیند آموزش جا بماند

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، بر ضرورت فراگیر بودن آموزش در شرایط کرونایی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائد‌امینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بر ضرورت فراگیر بودن آموزش در شرایط کرونایی تأکید کرد و گفت: در شرایط فعلی برنامه ریزی‌ها، ارتباطات و نظارت بر فعالیت‌های مدارس باید هدفمند باشد تا هم سلامت همکاران و دانش‌آموزان و هم مباحث آموزشی به نحو مطلوب پیگیری گردد.

او افزود: اخذ هرگونه تصمیم، مستلزم رعایت حدود و اختیارات و در نظر گرفتن مصوبات ستاد کرونا و بخشنامه‌های حوزه وزارتی است.


بیشتر بخوانید


قائدامینی بر آموزش مدیران مدارس تأکید و اضافه کرد: مدیران مدارس می‌بایست جهت تدوین و پیگیری برنامه آموزشی دانش‌آموزان، اطلس کاملی از میزان برخورداری دانش‌آموزان از امکانات و فرصت‌های آموزشی را تهیه کنند تا هیچ دانش‌آموزی از فرآیند آموزش جا نماند.

او ضمن مهم و راهبردی دانستن نقش شورای مدرسه در اخذ بهترین تصمیم برای تعیین چگونگی فرآیند آموزش دانش‌آموزان گفت: طبق دستورالعمل‌های صادر شده، اختیارات شورای مدرسه افزایش یافته تا با بررسی تمامی جوانب، بهترین تصمیم اتخاذ و اجرایی شود.

قائدامینی گفت: تصمیمات شورای مدرسه باید به گونه‌ای باشد که با هر روشی تمام محتواِ برای تمامی دانش‌آموزان تدریس شود، اما نحوه‌ی آموزش و تدریس، در اختیار شورای مدرسه است.

او بر اهمیت کیفیت آموزش در مراکز «آموزش از راه دور» تأکید کرد و گفت: نظارت بر قرارداد‌های این مراکز می‌بایست با دقت و جدیت صورت گیرد تا حقی از آموزش‌دهندگان تضییع نشود و و کیفیت آموزش تحت تأثیر قرار نگیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.