اجرای برنامه های جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان اصفهان در بنت

بخشدار بنت شهرستان نیکشهر از برگزاری برنامه های هنری سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان در سطح بخش بنت خبر داد.

احسان رئیسی  بخشدار بنت در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در راستای هم پیوندی شهر های تاریخی بنت و اصفهان ، گروه ۹ نفره هنری اعزامی شهرداری اصفهان به منظور اجرای برنامه های هنری و شاد وارد بخش بنت شده اند .

او گفت : این گروه هنری در روز های ۲۸ الی ۳۰ مهر ماه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تعدادی از مدارس بخش بنت برنامه های شاد از جمله اجرای آهنگ های شاد کودکانه ، شعبده بازی ، تئاتر و ... با اهدای جوایز اجرا خواهند کرد .

احسان رئیسی بخشدار بنت افزود : برنامه های گروه هنری اعزامی شهرداری اصفهان در روستا های کنارکمبان ، دسک و رودگلندام اجرا شده است که ادامه آنها در سطح شهر بنت و دیگر روستاها خواهد بود .

سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان  براساس توافق‌نامه سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۲۷ مهر تا دوم آبان امسال مصادف با ۱۸ اکتبر تا ۲۳ اکتبر میلادی در قالب رقابتی در دو بخش «مسابقه سینمای ایران» و «مسابقه سینمای بین‌الملل» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار