لزوم مجهز بودن پلیس به فنون روز دنیا

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: مجهز بودن پلیس به فنون علمی و تاکتیکی روز دنیا و تسلط بر همه حوزه‌ها جزء هوشمندی پلیس مقتدر است که همیشه رهبری بر آن تاکید داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: امروز نیروی انتظامی نماد پلیس مقتدر، هوشمند، توانا و با کفایت و مظهر اقتدار برخاسته از خاستگاه مردمی است که با آسیب زدایی و تقویت بنیان‌های داخلی و به کارگیری راهکار‌ها و مسیر‌های نیل به پلیس در تراز انقلاب اسلامی توانسته است به مهندسی نظم، انضباط و امنیت اجتماعی و استاندارد سازی ساختار و سازمان عملکرد خود متناسب با اصول و مبانی دینی و شرعی و آموزه‌های انقلابی ناشی از نیاز‌های نظام و میهن اسلامی همت ورزد.

بی شک حرکت مومنانه و مقتدرانه این نیرو در ارتقای قابلیت‌ها و توانمندی‌های سازمانی و مهارت‌های حرفه‌ای و تخصصی که تولید ترکیبی از آمادگی‌های قاطع و متراکم برای امنیت سازی و مقابله با طیف گوناگون از تهدیدات از جمله برخورد قاطع با اشرار و قاچاقچیان، مفسدان، قانون شکنان، غارتگران بیت المال، آشوب گران و اخلالگران در نظم و انضباط اجتماعی و اقتصاد ملی را رقم زده است مایه اطمینان، آرامش، اعتماد مردم برای زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه به شمار می‌رود.

امروزه به تناسب رشد سریع تحولات محیطی در جهان، سازمان‌ها نیز در مسیری حرکت می‌کنند که بتوانند خود را در همسویی با این تحولات محیطی هماهنگ کرده تا اهداف و رسالت خود را تحقق بخشند.

چالش‌های محیطی عصر حاضر از نظر پیشرفت سریع فناوری، افزایش انتظارات ارباب رجوع و ضرورت انعطاف پذیری سازمان را در مسیری جهت جستجوی راهی برای رشد و تعالی قرار می‌دهد و برای رسیدن به پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب به مولفه‌هایی نیازمندیم که یکی از آن‌ها هوشمند سازی است تحقق پلیس هوشمند و هوشمند سازی پلیس یکی از اولویت‌های جدی ناجا است.

پلیس هوشمند یعنی دقت بالاتر، سرعت بیشتر، اشرافیت بیشتر و اقتدار بیشتر در ماموریت‌ها و مبارزه مقتدرانه با هرگونه ناامنی، بی نظمی و قانون گریزی.

آنچه که امروز باعث محبوبیت بیش از پیش پلیس نزد مردم شده، صداقت در خدمتگزاری و جانفشانی آنان در مواجهه با خطرات گوناگون است.

پلیس برای رسیدن به تراز انقلاب اسلامی و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب آماده‌تر از هر زمان دیگری است و قطعا در این راه خطیر تک تک کارکنان نیروی انتظامی از جان و دل مایه می‌گذارند.

بدون شک رسیدن به تراز انقلاب اسلامی و آنچه که مد نظر رهبر فرزانه انقلاب قرار دارد باعث محبوبیت دو چندان پلیس خواهد شد و ماموریت‌ها با نظم بیشتری انجام می‌گیرد.

به یاری خداوند متعال نیروی انتظامی روز به روز بهتر از قبل در راستای خدمتگزاری به مردم عمل می‌کند و کارکنان آن نیز در تلاشند که رهنمود‌های رهبری را سرلوحه خود در کار و ماموریت قرار دهند. امروز پلیس جمهوری اسلامی با مخلان نظم و امنیت عمومی و مجرمان سخت و قاطع برخورد می‌کند و در مواجهه با افراد مظلوم و آن‌هایی که حقشان ضایع شده مهربان و مدد کار آنهاست.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار