انجام یک هزار و ۷۱۴ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی کرمانشاه

سازمان آتش نشانی کرمانشاه در نیمه نخست امسال یک هزار و ۷۱۴ عملیات انجام داده که از این تعداد یک هزار و ۲۶۰ مورد مربوط به آتش سوزی و ۴۵۴ مورد نیز عملیات امداد و نجات بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آتشپاد رضایی مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه گفت : در یک هزار و ۷۱۴ عملیات ۱۶۳ نفر مجروح و ۲۴۷ نفر هم نجات یافته اند.

او گفت : در ایام قطعی برق روزانه ۱۵ مورد نجات از آسانسور داشته ایم که بیشترین گزارش‌های دریافتی را به خود اختصاص داده است.

او به تجهیزات سازمان آتش نشانی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: در این سازمان ۵۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین و همچنین ۲۶۰ نفر نیرو در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل آتشنشانی کرمانشاه با اشاره به مشکلات پیش روی این سازمان افزود: یکی از موضوعات ترافیک شهر کرمانشاه است که اعزام سریع نیرو‌ها را با مشکلاتی مواجه می‌کند، همچنین به دلیل احداث ساختمان‌های بلند در سطح شهر کرمانشاه نیازمند یک دستگاه نردبان ۶۲ متری هستیم.

رضایی با بیان اینکه در فصل سرد سال بر اثر سهل انگاری در استفاده از وسایل گاز سوز شاهد مرگ شهروندان هستیم، گفت: باید با فرهنگ سازی در زمینه ایمن کردن لوازم گازسوز و ارسال پیام‌های ایمنی در فضای مجازی و رسانه‌های معتبر مانع از بروز حوادث این چنینی شویم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.