آیا مشهد تجربه موفقی در سینما ماشین خواهد داشت؟

مدیر پردیس سینمایی سیمرغ گفت:سینماماشین دهکده شاندیز در آستانه افتتاح قرار دارد. طرحی که پس از تجربه‌های ناموفق سینماماشین در مشهد برای مخاطبان سینما‌ها نور امیدی خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،میرحسین دبیرزاده مدیر پردیس سینمایی سیمرغ گفت: سینماماشین دهکده شاندیز از پنجشنبه این هفته (یکم آبان‌ماه) افتتاح می‌شود. بر این اساس افراد با خودرو‌های خود در جایگاه تعیین شده قرار می‌گیرند و صدا از طریق رادیوی خودرو پخش می‌شود

او افزود: هر شب فیلم‌های روز سینما در ساعات ۱۸‌ و ۲۰پخش می‌شوند.
 

آیا سینماماشین دهکده شاندیز تجربه موفقی خواهد بود؟

در صورت اجرای طرح سینماماشین دهکده شاندیز، می‌توان گفت این طرح تنها تجربه موفق برای مشهدی‌ها خواهد بود، زیرا پیش از این تجربه اکران سینماماشین در مشهد موفقیت‌آمیز نبوده است.

پنجشنبه ۲ مردادماه اولین سینماماشین مشهد در فضای کوه‌پارک با اکران رایگان فیلم سینمایی «خروج» به‌طور آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرد. سینماماشین کوه‌پارک بلیت‌فروشی را در سایت «سینماتیکت» فعال کرده بود. بر همین اساس قرار بود اولین اکران رسمی سینماماشین کوه‌پارک با فیلم سینمایی خارجی «۱۹۱۷» آغازبه‌کار کند، اما افرادی که بلیت را به‌صورت اینترنتی خریده بودند، وقتی به سینماماشین کوه‌پارک مراجعه کردند، با در بسته روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید


پیش‌تر از آن‌هم خبر‌هایی مبنی بر افتتاح اولین سینماماشین در منطقه سپاد مشهد در رسانه‌ها منتشر شده بود که آن هم عملی نشد.

سینماماشین دهکده شاندیز در شرایطی کار خود را آغاز خواهد کرد که سینما‌ها تعطیل نیستند، اما وضعیت قرمز شهر‌ها به‌ویژه مشهد، مانع اطمینان مخاطبان به فضا‌های سربسته می‌شود. آغاز خوب اجرای سینماماشین دهکده شاندیز، می‌تواند نور امیدی بر چهره علاقه‌مندان به سینما در مشهد بتاباند.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.