چمبر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت روحانی متعلق به اصلاح طلبان نیست

فعال سیاسی اصلاح طلب نسبت به صحبت‌های محمدرضا عارف واکنش نشان داد.

دولت روحانی متعلق به اصلاح طلبان نیستعیسی چمبر عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به صحبت‌های محمدرضا عارف مبنی بر لزوم عذر خواهی اصلاح طلبان از مردم به سبب عملکرد دولت روحانی گفت: معتقدم که این اظهار نظر صرفا عقیده شخصی آقای عارف است.

او ادامه داد: باید این موضوع شفاف شود که دولت آقای روحانی متعلق به اصلاح طلبان نیست و اگر نیاز باشد ما درباره چیزی عذر خواهی کنیم صرفا این موضوع است که ما بدون تضمین‌های کافی از روحانی حمایت کردیم و او بعد انتخابات به وعده های خود وفا نکرد و از بخشی از بدنه اجتماعی اصلاح طلبان روی گردان شد.

چمبر افزود: حتی اگر عارف به سبب ورود به انتخابات هم این صحبت‌ها را گفته باشد بازهم معتقدم که نوعی مسئولیت شناسی است، اگرچه این سوال هم وجود دارد که چرا پیش از این، این موضوع را مطرح نکرده بود؟


بیشتر بخوانید


عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، با انتقاد نسبت به عملکرد جریان اصولگرا گفت: در دولت دوم احمدی نژاد شاهد بودیم که علیرغم اقدامات منفی بسیاری که صورت گرفت هیچ یک از اصولگرایان بخاطر حمایت‌شان از او عذر خواهی نکردند.

فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: در حال حاضر افراد اصلاح طلب تعداد بسیار اندکی از افراد کابینه را تشکیل می‌دهند و از همین رو نمی‌توان گفت این دولت متعلق به جریان اصلاحات است؛ کمااینکه تمام وضعیت فعلی کشور را هم نمی‌توان  صرفا بر گرده اصلاحات انداخت و بی تعهدی ترامپ هم در وضعیت امروز کشور نقش به‌سزایی دارد؛ البته اصلاح طلبان هم باید برای حمایت بدون تضمین از روحانی جوابگو باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
همه اصلاح طلب ها خائن دروغگو و وتن فروش هستند تمامی وضعیت کشور به خاطر همین آدم هاست نامه ارسال شده به آمریکا جهت تحریم ایران مگر از آدم های همین حذب نبود حذب اصلاح طلب یعنی دلال یعنی فاسد یک مشت خائن به کشور در این حذب جمع شده اند
آخرین اخبار