الکاظمی به دیدار مرکل می‌رود

سفارت آلمان در بغداد طی بیانیه‌ای اعلام کرد صدر اعظم این کشور دیدار با نخست وزیر عراق را در برنامه روز سه شنبه خود دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بغدادالیوم، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق روز سه شنبه با صدر اعظم آلمان در این کشور دیدار خواهد کرد.

سفارت آلمان در بغداد روز یکشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد آنگلا مرکل روز سه شنبه در شهر برلین میزبان مصطفی الکاظمی خواهد بود. در این بیانیه تاکید شد با توجه به چالش‌هایی که شیوع ویروس کرونا در پایتخت آلمان فرا روی مقامات دولتی قرار داده، دیدار‌های مهمی از جمله دیدار میان صدر اعظم آلمان و نخست وزیر عراق با پیروی از یک دستورالعمل پیشگیری میسر خواهد بود.

در بیانیه سفارت آلمان در عراق، الکاظمی و مرکل روز سه شنبه در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی در پایتخت آلمان با هم دیدار خواهند کرد. روابط دو جانبه، همکاری اقتصادی، همه گیری ویروس کرونا، مبارزه علیه ترویسم و مسائل منطقه‌ای از جمله موضوعات مورد بحث و رایزنی دو طرف خواهد بود.

نخست وزیر عراق قرار است روز یکشنبه در راس هیئتی بلندپایه تور اروپایی خود را آغاز کند. سفر چهار روزه الکاظمی به اروپا دیدار با مقامات آلمان، انگلیس و فرانسه را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار