امام جمعه بوشهر:

مسئولان و خیرین به تامین لوازم ارتباطی دانش آموزان کمک کنند

امام جمعه بوشهر از دستگاه‌های مختلف به ویژه نهادهای حمایتی، و خیرین خواست به تامین لوازم ارتباطی دانش آموزان نیازمند برای پیگیری آموزش‌های مجازی کمک کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه خود با سالروز رحلت جانگداز پیامبرگرامی اسلام (ص)، کریم اهل بیت امام حسن مجتبی و عالم آل محمد امام علی بن موسی الرضا علیهما السلام، بیان کرد: در منظومه اسلامی الگوی معیار انسان تراز اسلام پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله است. آن حضرت نماد اخلاق حسنه و رفتار کریمانه بودند. بر تمامی مسلمانان است که آن حضرت را الگو بدانند و سیره رفتاری خاتم پیامبران را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی قرار دهند.

او سپس به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با دانش آموختگان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح اشاره و عنوان کرد: طبق بیانات ایشان لازمه حفظ اقتدار و هویت ملی و تأمین منافع ملی، محاسبه صحیح و عقلایی از تهدیدها و ظرفیت های قدرت دفاعی و استحکام ثبات اقتصادی و مشکلات معیشتی و اقتصادی است.


بیشتر بخوانید


امام جمعه بوشهر، تاکید کرد: رهبر انقلاب حل مشکلات معیشتی و اقتصادی را در گرو تلاش شبانه روزی مسئولان، مدیریت قوی، جامع و خستگی ناپذیر و تمرکز بر تولید داخلی دانستند.

صفایی بوشهری با اشاره به ۲۶ مهر روز جهانی ریشه کنی فقر، عنوان کرد: بر همگان به ویژه مسئولان لازم است در عرصه ریشه کنی فقر تلاشی کار آمد داشته باشند تا نیاز ضروری نیازمندان برطرف شود، عدالت اجتماعی تحقق پذیرد و شاهد آثار شوم فقر در زندگی آنان نباشیم.

او بیان کرد: هم اینک شرایط معیشتی بسیاری از مردم نیازمند مساعدت های جدی است و در زمینه نیاز دانش آموزان به دستگاه‌های ارتباطی برای کلاس مجازی لازم است مسئولان به ویژه نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی و خیرین تدابیر و اقدامات لازم و سریع انجام دهند.

امام جمعه بوشهر به مشکلات نخل‌داران هم اشاره کرد و از مسئولان در عرصه کشاورزی و صنعت معدن و تجارت خواست با توجه به وضعیت سخت نخل داران و تولید و تجارت خرما از این قشر حمایت کنند و در زمینه تبدیل سامانه سنتی به سامانه نوین آبیاری، برداشت و نگهداری صحیح و علمی، توسعه گسترده صنایع تبدیلی و فرآوری های نوین و بسته بندی مناسب،  تبیین استاندارد بهداشتی به ویژه در شرایط کنونی، رونق تجارت ملی و فرا ملی آن، تلاش کنند. همچنین هر چه زودتر شهرک صنعتی خرما که تمامی این امور در آن قرار دارد و موافقت اصولی آن نیز اخذ شده است ایجاد شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.