برای مهار کرونا؛

بر مسدودسازی مراکز تفریحی گیلان نظارت می‌شود

به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بر مسدودسازی تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی گیلان نظارت جدی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان اعلام کرد: در پی دستور استاندار گیلان مبنی بر مسدود شدن بوستان‌ها، مراکز تفریحی و گردشگری در نقاط مختلف استان و تأکید به فرمانداران برای نظارت بر استمرار این تعطیلی ها، این مسدودسازی در راستای جلوگیری از تجمعات گردشگران در حال انجام است.

به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به دهیاران، بخشداران و شهرداران اعلام شد تا نسبت به اجرای مفاد ابلاغیه اقدام کنند ضمن آنکه با فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها برای حضور در این مراکز و تذکر به موقع به متخلفان، هماهنگی انجام شده است.

عملیات مسدودسازی پارک‌ها و بوستان‌های شهری و روستایی آغاز شده و راه دسترسی به ییلاقات شهرستان‌ها نیز با استقرار نیرو‌های نظامی و انتظامی محدود است.

از آنجایی‌که سفر یکی از مهمترین عوامل انتقال کرونا است؛ از هموطنان درخواست شده ضمن استفاده از اقلام مراقبتی به‌خصوص ماسک و رعایت توصیه‌های بهداشتی، از انجام اقداماتی همچون سفر که موجب شیوع بیشتر ویروس می‌شود، خودداری کنند.

در حال حاضر تعداد مبتلایان به کرونا در گیلان افزایش یافته است و بیشتر بیمارستان های استان درگیر ارائه خدمت به بیماران مبتلا به این ویروس هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار