شیمبا: مسئولان ماشین سازی فقط حرف می‌زنند/ ۱۶۵ هزار دلار از باشگاه تبریزی طلب دارم

مهاجم برزیلی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره طلبش از باشگاه ماشین سازی، توضیحاتی داد.

شیمبا (لوسیانو پریرا) مهاجم برزیلی تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت طلبش از باشگاه ماشین سازی تبریز اظهار داشت: مسئولان ماشین سازی فقط حرف می‌زنند. آن‌ها هنوز طلب من را پرداخت نکرده اند. این موضوع مربوط به ۳ سال پیش است، اما آن‌ها طی این مدت هیچ اقدامی انجام نداده اند و وعده‌های این افراد عملیاتی نشده است.

او افزود: پس از اینکه امتیاز باشگاه گسترش فولاد به ماشین سازی واگذار شد وظیفه این تیم بود که طلب من را پرداخت کند، اما چنین اتفاقی را تا این لحظه شاهد نبوده ایم.

وکیلم موضوع طلبم را پیگیری می‌کند

شیمبا در مورد اینکه باشگاه ماشین سازی تاکنون بیش از ۱۰ بازیکن را جذب کرده، عنوان کرد: اقدام مسئولان ماشین سازی غیر قانونی بوده و آن‌ها نمی‌توانند قرارداد بازیکنان جدید را در فدراسیون فوتبال ثبت کنند. وکیلم در این زمینه پرونده را پیگیری می‌کند. آن‌ها چند بار با من تماس گرفته اند، اما صحبت‌های آن‌ها هیچ نتیجه‌ای در بر نداشته است. این تیم اگر هم بازیکنانی جذب کند، باید نام افراد را در فدراسیون فوتبال به ثبت برساند که این اقدام قبل از پرداخت طلب من غیر قانونی خواهد بود.

۱۶۵ هزار دلار از باشگاه تبریزی طلب دارم

مهاجم تیم فولاد درباره رقم بدهی ماشین سازی، بیان کرد: طلب من از باشگاه ماشین سازی ۱۴۵ هزار دلار بود، اما به دلیل دیرکرد در پرداخت، رقم بدهی ماشین سازی افزایش پیدا کرده است. این مبلغ اکنون ۱۶۵ هزار دلار است که در صورت پرداخت نکردن، باز هم افزایش پیدا خواهد کرد.

ماشین سازی نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کند

او در مورد اینکه ماشین سازی چقدر وقت دارد تا بدهی خود را پرداخت کند، گفت: مسئولان این باشگاه تا قبل از شروع مسابقات لیگ برتر باید بدهی خود را پرداخت کنند تا پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شود و بتوانند قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنند. طبق صحبتی که وکیلم انجام داد، این باشگاه اگر بدهی خود را پرداخت نکند به لیگ دسته یک سقوط خواهد کرد.

این فصل هم در فولاد حضور خواهم داشت

شیمبا در خصوص وضعیتش در باشگاه فولاد خوزستان، تصریح کرد: ترجیح می‌دهم در مورد فولاد صحبتی انجام دهم. این فصل هم زیر نظر جواد نکونام در فولاد حضور خواهم داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار