راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در اردبیل برگزار نمی‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه به خاطر شیوع بیماری کرونا در اردبیل برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام حسن باقری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: روز یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه ملی با استکبار جهانی است و تصمیماتی در جلسه گرفته شد که در روز ۱۳ آبان ماه تجمع خواهیم داشت با توجه به وضعیت کرونا که امسال در سراسر دنیا اتفاق افتاده راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در اردبیل نخواهیم داشت و فقط به صورت تجمع برگزار خواهد شد.

او افزود: فعلا برای تجمع در روز ۱۳ آبان برنامه ریزی می‌شود و در صورت وضعیت اضطراری کرونا در اردبیل این تجمع نیز لغو خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: برای تجمع برنامه ریزی می‌کنیم و مطیع دستورات و تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا هستیم که هر تصمیمی بگیرد همان تصمیم را اجرا خواهیم کرد.

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: امسال برنامه روز ۱۳ آبان نسبت به سال گذشته متفاوت بوده و تجمع با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و تبلیغات خاص با برنامه خاص و با جایگاه خاص برای یوم الله ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

او گفت: با توجه به اینکه برنامه‌های گذشته با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شده این برنامه هم امسال در محل شهیدگاه اردبیل با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.