ذوالقدری: برای فرزندم در کنار همه مربیان لژیونر ایرانی آرزوی موفقیت می‌کنم

سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی کشورمان گفت: برای فرزندم بابت سرمربیگری در تیم ملی تکواندوی بلغارستان، در کنار همه مربیان ایرانی در سراسر جهان آرزوی موفقیت دارم.  

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  غلامحسن ذوالقدری که بیش از ۳۰سال با عناوین مختلفی مانند سرمربی تیم‌ ملی، مدیر تیم‌های ملی، دبیر فدراسیون در تکواندوی ایران فعالیت کرده است، حالا فرزندش "فرزاد" به تازگی سرمربی تیم ملی تکواندوی بلغارستان شده است.

غلامحسن ذوالقدری در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره سِمَت جدید پسرش  عنوان کرد:  برای فرزاد در قامت مربی و همه مربیان ایرانی که در سراسر جهان در تکواندو فعالیت می‌کنند، آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم نتایج درخشانی را رقم بزنند. مربیگری حرفه بسیار سخت و پیچیده‌ای است، در این سمت باید از تمامی علایق شخصی گذشت و در خدمت تیم بود.

او افزود: انگیزه و تلاش نردبان رسیدن به قله موفقیت است. مربیگری پیچیده‌ترین حرفه دنیاست و مربی با باشعورترین مخلوق هستی سر و کار دارد و باید در راستای تربیت و پرورش استعداد‌ها از تمامی توان و دانش خود بهره ببرد.

ذوالقدری درباره تجربیات چشمگیر خود در پرورش استعداد‌های تکواندوی کشورمان، اظهار کرد: به شخصه خوشحالم که این افتخار را داشتم تا سالیان زیادی را در کسوت مربی در خدمت تکواندوکاران دلاور کشورمان باشم و در این راستا روز‌های تلخ و شیرینی را به همراه تیم ملی سپری کردم. با عنایت خداوند متعال در کنار قهرمانان ارزنده کشور روزها را گذرانده ام.

او افزود: نتایج چشمگیر و ارزنده‌ای را در تکواندوی کشورمان به دست آورده ایم و توانستیم بار‌ها پرچم کشورمان را در عرصه‌های آسیایی، جهانی و المپیک به اهتزاز در بیاوریم. امیدوارم فرزاد و دیگر مربیان و بازیکنان تکواندوی کشورم در سراسر جهان موفق باشند و دست پُر از مسابقات بین المللی برگردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار