غیاثی: رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی نباید زیر سایه کیهانی باشد

پیشکسوت دو و میدانی کشورمان درباره انتخابات ریاست فدراسیون این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

تیمور غیاثی پیشکسوت دو و میدانی در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب صیامی به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد: خدا را شکر که غریبه‌ها وارد دو و میدانی نشدند و صیامی که از جنس این رشته ورزشی است به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی انتخاب شد.

او ادامه داد: صیامی زحمتکش و دلسوز است و با توجه به شناختی که از او دارم به طور حتم می‌تواند در دو و میدانی موفق شود به شرطی که در سایه کیهانی رئیس سابق فدراسیون دو و میدانی نباشد. صیامی باید از پیشکسوتان و مربیان دو و میدانی استفاده بهینه کند.

غیاثی بیان کرد: یکسری افراد فرصت طلب می‌خواستند گزینه مد نظر خود رئیس فدراسیون دو و میدانی شود، اما در این راه ناموفق بودند و صیامی که در گذشته دونده بود و شناخت خوبی از این رشته ورزشی دارد بیشترین آرا را در مجمع انتخاباتی کسب کرد و ریاست دو و میدانی را برعهده گرفت.

صیامی باید کشتی غرق شده دو و میدانی را نجات بدهد 

پیشکسوت دو و میدانی درباره اینکه صیامی می‌تواند موفق شود، گفت: من دلم روشن است چرا که ۴ سال در فدراسیون دو و میدانی با صیامی کار کردم. او فرد خوش فکر و دلسوزی است. صیامی در دوره قبل دبیر فدراسیون بود و خیلی زحمت کشید، اما کیهانی حق او را ضایع کرد و ۹۰ میلیون پاداش او را نداد. صیامی باید با کمک پیشکسوتان، مربیان جوان و روسای هیئت‌های استان‌ها کشتی غرق شده دو و میدانی را نجات بدهد.

او درباره برنامه‌های صیامی برای آینده دو و میدانی بیان کرد: به نظرم صیامی باید هیئت رئیسه قدرتمندی را انتخاب کند. او باید به هیئت‌های استان‌ها کمک کند چرا که استعداد‌های زیادی در استان‌ها داریم. رئیس جدید دو و میدانی باید با خرد جمعی فدراسیون را مدیریت کند. او بداند که تک محوری باعث می‌شود دو و میدانی لطمه بخورد.

غیاثی در پایان گفت: اگر صیامی بخواهد به طور حتم می‌توانم به او کمک کنم. در حال حاضر دو و میدانی افت کرده است و صیامی کار سختی پیش رو دارد. استعداد یابی در رده‌های پایه و جذب حامی مالی باید جزو برنامه‌های صیامی باشد تا این رشته ورزشی سر و سامان بگیرد.


بیشتر بخوانید



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار